نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
106
-
الف
+

واکنش هنرمندان ایرانی به «وعده صادق2»

جمعی از هنرمندان ایرانی در فضای مجازی به حمله موشکی این کشور به اراضی اشغالی واکنش نشان دادند.

به گزارش آی فیلم 2، سپاه پاسداران ایران شام گذشته در واکنش به اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در ترور «سیدحسن نصرالله»، «اسماعیل هنیه» و سردار «عباس نیلفروشان» حملات موشکی را به اراضی اشغالی انجام داد.

در واکنش به این حملات که به فرار صهیونیست‌ها به پناهگاه‌ها و وارد آمدن خساراتی به اماکن نظامی این رژیم منجر شد جمعی از هنرمندان با انجام مصاحبه، انتشار پست و استوری در فضای مجازی از سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران قدردانی و ابراز شادی کردند.

«احمد نجفی» بازیگر تلویزیون ایران در یک مصاحبه با اشاره به این‌که تا ساعت ۷صبح برای رصد اخبار بیدار بوده، می‌گوید: من عملیات ایران را رصد می‌کردم.به نظرم آنچه ایران انجام داد،نشان از قدرت کشورمان داشت.

وی ادامه می‌دهد: ما زیر بار زور نمی‌رویم. این نشان غیرت ما است. نشان دادیم می‌توانیم و زدیم. این یک اخطار جدی به اسرائیل بود و می‌توان آن را طلب مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

«هوشنگ توکلی» بازیگر تلویزیون هم با تاکید بر این‌که نباید عملیات اخیر را با عنوان اقدام تلافی‌جویانه توصیف کرد عنوان کرده است: به نظرم اقدام ایران را نباید با کلمه تلافی جویانه توصیف کرد. این واکنش ایران نسبت به رفتارهای اسرائیل و قتل‌عام شش ماهه اخیر در غزه و مردم فلسطین، طبیعی بود.

وی افزود: درحقیقت باید به‌نوعی بازدارندگی برای کابینه جنگجوی اسرائیل ایجاد می‌شد. به‌نظرم اقدام اخیر ایران، بسیار انسان‌دوستانه بود.

وی ادامه می‌دهد: با وجود همه فضاهایی که علیه مسلمانان و جمهوری اسلامی مبنی بر ضدیهود بودن ما شکل گرفته، ایران نشان داد کاری با مردم ندارد و کسی را نمی‌کشد. عملیات از این نظر انسان‌دوستانه است که به یهودیان اسرائیل آسیب نزد، چراکه می‌توانستیم رفتار جنایتکارانه اسرائیل غاصب را داشته باشیم.

توکلی عنوان کرد: به همین علت افتخار مضاعف برای ماست که فقط بخشی از ظرفیت ما را نشان داد و نگاه انسان‌دوستانه داشت. نگاه رهبر انقلاب اسلامی ایران هم همین بود. چند سال است که سپاه را می‌کوبند و علیه آن تهدید می‌کنند. این عملیات یک جشن پیروزی برای رفتار اخلاقی و متمدنانه ایرانیان و مسلمانان جهان است که با وجود توانمندی خودمان از محدوده اخلاق فراتر نرفت و این بسیار مهم است.

«مهران رجبی» بازیگر و مجری تلویزیون هم حس و حالش را درباره «عملیات وعده صادق» در قالب دو بیت شعر بیان کرد.

او در گفت و گویی در واکنش به عملیات وعده صادق که پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی است، گفت: «همین که از سر و رویش سقوط می‌ریزد/ شبی تمامی این عنکبوت می‌ریزد/ بگو که تار تنیده به شاخه زیتون/ نیاز نیست به طوفان، به فوت می‌ریزد.»

واکنش هنرمندان تلویزیون در فضای مجازی

«خیر الله تقیانی‌پور»، نویسنده و کارگردان تلویزیون، سینما و تئاتر هم با انتشار تصویری از شهید «احمد کاظمی» بیان کرد: «بسم‌ا... قاصم‌الجبارین ... گرگ‌ها خوب بدانند در این غریب/ گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز».

«ملیکا زارعی»، مجری و بازیگر سریال «متهم گریخت» هم در یک استوری نوشت: «امشب کودکان غزه در آرامش می‌خوابند و از فردا دنیا برای همین یک شب ناآرام چه فریادها سر خواهد داد.»

«جواد قارایی» تهیه‌کننده و کارگردان مستند «ایرانگرد» که به گفته خودش یکی از شاهدان عینی پرواز موشک‌های ایرانی به سمت سرزمین‌های اشغالی بود، نوشت: «با آرامش و شادی در حال تولید ایرانگرد در ایلام با شنیدن صدای غرش موشک‌های ایران جان بر فراز آسمان پاک وطن. سرافراز وطن؛ یادمان باشد چه با حکومت قاجار باشیم چه پهلوی و چه جمهوری اسلامی، برای ماندن در دنیایی که کشورهایش حاضر نیستند خلع‌سلاح هسته‌ای شوند، باید هسته‌ای شویم. هنوز مرگ مظلومانه نیمی از جمعیت ایران جان در جنگ جهانی را فراموش نکرده‌ایم. هنوز تجاوزات بی‌دلیل روس، انگلیس و آمریکا را به وطن فراموش نکرده‌ایم. هنوز مرگ 20هزار زن و کودک طی چند ماه توسط صهیونیست‌ها که می‌گویند همه انسان‌ها برای بردگی ما آفریده شده‌اند را فراموش نکرده‌ایم. هنوز نقش خون پاک شهیدان، دلاور مام وطن بر خاک پاکش را فراموش نکرده‌ایم.»

در حال تکمیل است...

 

نظر شما
ارسال نظر